Bersiaran semula


Assalamualaikum semua.

Ya Allah lama dah tak update blog ini. Kalau ada yang datang blogwalking mesti perasan semua post dah delete. Kenapa, mengapa??? Sebabnya bila tengok balik post yang dulu tu ada citer pasal retis yang agak merapu. Ada juga post yang letak gambar yang tak sesuai. Biasalah zaman muda mudi dulu. Sekarang hakak dah 30an dah rasa tak sesuai nak share gambar macam tu.huhu
Rindu gila wei dengan blog ini. Hakak ada juga tengok update kenalan blogger dulu. Ramai yang dah berjaya. Jeles i alls. Itu semua rezeki kan. Lepas hakak kahwin memang banyak kekangan untuk update blog. Ini tetiba datang angin kus2 nak update. Serius rindu wei.


Hakak cek juga nuffnang akak ada juga orang blogwalking ke blog ni. Terharu rasanya. Duit nuffnang pun ada juga walaupun ciput, Alhamdulillah. In sya allah sis nak cuba bergiat semula menulis jika berkesempatan. Sekarang hakak dah ada anak seorang baby boy. Dah 10 bulan. Sekejap je rasanya dah jadi mak2 hakak ni.huhu. Tapi kalau tengok muka rasa macam budak sekolah je. Perasan lebih pula kan.


Oklah akak harap ada yang menyokong kepulangan akak ini. hehe. I will try my best. Actually my passion still menulis. Banayak nak kena ubah pae ini. Mungkin akan berwajah baru.Lupa nak habaq mai hakak ada juga jual barang2 baby tau. Kalau ada yang minat bolehla usha2 fb madamzuriey atau ig madam.zuriey. Adalah bisnes kecil2an, nak buat tambah side income. Nanti hakak citer lagi pengalaman2 akak jadi ibu atau pun info2 yang baik untuk di kongsi bersama. Sharing is caring. Stay tune with Heart to Heart.


Love, 

MadamZuriey

Comments

Popular posts from this blog

Jalan2 Genting Highland