RSS

Sunday, December 28, 2014

Vendeur festival 3.0 di Matrade

Lately aku asyik post pasal shopping je kan. Apa nak buat tengah sale sana sini sekarang ini. Aku share la tempat-tempat yang korang boleh shopping berpatutan. Bukan senang nak dapatkan harga yang lagi murah dan menjimatkan. Event kali ini memang besar gila beb, bersedia berjalan dan mencuci mata. Korang mesti pening pala nak fikir nak beli yang mana. Semua murah dan berkualiti. Aku share sedikit booth yang ada di sana. Nak tahu lebih lanjut leh layari instagram vendeurfestival ye.Vendeur festival ini mula pada 27/12 sehingga 28/12/2014. 2 hari sahaja ye.
Aku sampai pukul 10 pagi tadi. Parking da mula penuh. Awal datang pun penuh juga tu. Hebat penangan festival ini. Booth pertama aku terhah Aidijuma. Aku ini memang peminat tudung Aidijuma. Design cantik dan murah sapa yang tak nak. Berderet orang beratur wei. Pukul 10 pun dah panjang beratur. Aku 2 jam beratur untuk membayar. Sabar jela.
Booth Anak Alidz memang best sebabnya menyediakan baju jubah mak dan anak sedondon. Yang best kalau takde saiz boleh customise u alls. Akak ini ambil siap-siap ukuran badan then dia akan cari kain dan buat design yang kita nak tu. huhu. Seronok aku sebabnya takde saiz aku then dapat merasa jubah saiz aku lepas ini. Bukan senang nak dapat, postage free.

Pen Merah.com pun ada tau. Kerlas ok blogger pun dah boleh buka booth jualan dan jemana sendiri. Hebat!
Cantik tak baju aku pakai ini. Try bukan main lagi ko. huhu. Beli tak pun sebab harga RM209, aku tak cukup budget. So aku dapat pakai sekejap pun jadila nak. huhu. Booth artis pun banyak tau. Kalau untung dapat jumpa diorang. Boleh ambil gambar sekali. huhu
Ikin Mawi
Fynn Jamal
Awal Ashaari
Syarul Ridzwan
Aida Jebat
Protege Amy Search,Sarah
Amy Search

1 comments:

Amanda Suria said...

Wah best la zuriey...leh bergambar dgn artis

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.