RSS

Wednesday, November 5, 2014

Zespri’s 14-Day Challenge - Hari ke 10 : Kenangan manis bersama Zespri Green kiwi


Lagi empat hari je lagi genaplah 14 hari challenge ini. Sekejap betul masa berlalu. Banyak juga kenangan tercipta bersama Zespri Green kiwi terutama bila task untuk buat hidangan makanan. Mahu pening kepala aku nak cari menu yang sesuai. Kenangan yang dapat ini bukan semua orang rasa. Rasanya aku telah jatuh cinta dengan Zespri Green kiwi. Sedap di makan begitu sahaja



First time bila makan kiwi ini, memang buat perut aku memulas je. Rupanya kiwi ini memang baik untuk sistem penghadaman. Lama-kelamaan bila dah biasa perut aku pun dah dapat sesuaikan dengan kiwi. Masa awal-awal dulu ramai juga tanya aku mana dapat kiwi-kiwi ini, inilah rezeki namanya. Susah aku nak explain, senang citer aku masuk contest kiwi. 



Puas juga aku meng'google' menu yang sesuai untuk jadi hidangan. Task yang mencabar bagi aku untuk create menu base dia guna kiwi. Maklumlah aku ini memang rajin masuk ke dapur. hehe. Aku tetap gagahkan diri juga. Pergi shopping mall beli bahan-bahan beli kiwi yang segar untuk nampak gambar lagi menarik. Yela kiwi ini bila dah lembik potong dia hancur. Sedap masuk mulut terus je.. hehe. 



Kini aku sedar akan kelebihan Zespri Green kiwi. Selain baik untuk sistem pencernaan, ia juga mengandungi actinidin dan fibre yang baik untuk kembung perut. Zespri Green kiwi juga mempunyai 2kali serat nenas. 

I Love Fibre Boost with Zespri Green Kiwifruit! 

Facebook:https://www.facebook.com/ZespriMY
Twitter: https://twitter.com/ZespriSEA
Instagram:http://instagram.com/zesprisea
Youtube:Youtube

1 comments:

CikLily Putih said...

sedap kan buah kiwi, k lily makan depan tv je tiap2 malam

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.