RSS

Wednesday, November 5, 2014

Aidijuma Gold Label percuma untuk pelanggan hari ini


Berita gembira kepada wanita di luar sana. Hari ini korang boleh dapatkan Aidijuma Gold Label percuma di semua stokis Aidijuma. Ini bukan cerita dongengan tapi realiti. Hari ini merupakan hari lahir Norjuma, pemilik kedai Aidijuma dan beliau berbesar hati memberi tudung percuma kepada pelanggannya.


Bukti aku dah pun pergi ambil tudung Aidijuma ini. Siap cop kat tangan tu. Sebab sorang boleh dapat sehelai je. Yela bagilah semua orang rasa pakai tudung ini. Buat julung kalinya ini ada Gold Label ini. Kira limited edition untuk hari ini. 


 
Tengok muka senyum bukan main lebar lagi, dapat tudung free siapa tak nak kan. Nak-nak aku ini memang pengguna tegar Aidijuma, memang sentiasa mengekori design terkini Aidijuma. Banyak juga koleksi yang aku ada, banyak juga duit aku dah habis beli Aidijuma.. hehe. So kalau korang nak dapatkan tudung ini cepat-cepat pergi kedai Aidijuma sekarang, depatkan sementara stok masih ada . Nak tahu kedai Aidijuma, boleh klik kat sini, Concept Store Aidijuma. Kepada Datin Norjuma, selamat hari lahir saya ucapkan. Semoga bertambah murah rezeki. Amin.

3 comments:

Faha Wan said...

Wah..seronoknya dpt tudung free..hopefully sempat la dpt 1 free tudung tu..anyway thnx dear sbb share info ni..

CikLily Putih said...

bestnya dapat free ek

Ira said...

Bestnye dpt free. Hehe br nk kirim..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.