RSS

Wednesday, October 29, 2014

Zespri’s 14-Day Challenge - Hari Ketiga: Sarapan Zespri Green Kiwi berkhasiat dan mudah


Menu atas ini namanya Waffle Kiwi Bercoklat. Makanan ini sesuai untuk dijadikan sarapan. Nak makan bila-bila pun tak kisah sebenarnya hehe. Kalau rasa jemu nak cari resipi baru untuk sarapan, korang boleh try menu ni. Mudah sangatla nak buat. Menu ini memang aku buat khas untuk orang-orang bujang. hehe



Nak tahu menunya apa. Ni aku nak kongsikan. Menu utama dah tentulah Zespri Green Kiwi. Menu lain waffle dan coklat. Ha 3 bahan je, jangan pening-pening. Semua bahan ini senang nak dapat.



Nak buat dia pun senang, maaflah kalau tak berapa kreatif sgt ye: 
1. Letakkan coklat atas waffle 
2. Letak kiwi yang telah dipotong atas waffle 
3. Letak semula coklat di atas kiwi tadi 
4. Siap untuk dimakan 



Inilah hasilnya. Mudah dan berkhasiat. Boleh cuba nanti ye. 



Facebook:https://www.facebook.com/ZespriMY
Twitter: https://twitter.com/ZespriSEA
Instagram:http://instagram.com/zesprisea
Youtube:Youtube

1 comments:

Julia Johari said...

Bagus yer adik zu ni...makan sarapan buah kiwi...wauuuuuuuuu x masam ek..akak ni tekak kalo masam sgt mula ar lapar cari menda lain hehhehe all the best dik zu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.