RSS

Tuesday, September 30, 2014

Blogger Award 2014 @ Pak John Steamboat Wangsa Walk


Minggu lepas telah berlangsungnya Blogger Award 2014 @ Pak John Steamboat Wangsa Walk. Bunyi award wow memang rasa gah betul. Award ni adalah kolaborasi Pak John Steamboat dan Hai Blogger. Ini sebenarnya penyampaian hadiah untuk contest entry terbaik semasa majlis berbuka puasa dahulu di Pak John Steamboat Damansara. Aku pun ada juga join contest ini walaupun last minit,,huhu.. Kalau nak baca entry yang aku hantar tu boleh klik kat SINI.



Pada hari tersebut, aku tidak dapat datang ke majlis ini. Memang rasa terkilan dan rugi la tak dapat join. So aku wakilkan CIklilyputih bagi pihak aku. Thanks a lot kak sudi mewakili saya. Aku memang tak sangka yang tak hadir pun dapat hadiah gak. Kira semua adalah pemenang. Alhamdulillah dapat sijil dan voucher dari Pak John. 



Lepas ini memang kena terjah Pak John Steamboat . Syabas untuk Pak John Steamboat dan Hai Blogger kerana berjaya membuat majlis yang gemilang ini. Korang nak tahu apa yang berlaku kat sana nnti boleh terjah blog pemenang untuk contest ini. Tahniah kepada semua pemenang. 

Tempat Pertama :Nadia Johari 
Tempat Kedua : Ellie Toh 
Tempat Ketiga : Mahamahu 

Aku berharap selepas ada lagi majlis sebegini yang menghargai blogger. Lepas ini aku takkan melepaskan peluang keemasan sebegini lagi. Nantikan review pasal Pak John Steamboat Wangsa Walk, tak sabar nak pergi makan kat sana..huhu

2 comments:

CikLily Putih said...

jom pi makan sesame ek... hehehe

jaymiee said...

tahnaniah kepada yang menang....

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.