RSS

Thursday, May 29, 2014

Cherating 17/18 Mei


Ini cerita lama sebenarnya beberapa minggu yang lalu. Dah terlambat nak update. huhu. Takpela ada aku kisah kan aku punya blog..hehe Anyway aku g Cherating denagn kawa-kawan ofis. Kitorang ada famili day ict, aku tak bawa famili so g dengan kawan-kawan jela.



Pergi sana tak lama pun, 2 hari 1 malam. Okla nak hilangkan stress ke nak dapatkan ketenangan ke. hehe. Aktiviti yang dijalankan pun takde lah banyak. Ada aktiviti sukan, dinner, cabutan bertuah. Masa free buatlah aktiviti masing-masing. Kitorang bermalam kat Impiana Resort. Okla cuma lau utk warga emas agak penat nak panjat tangga lau dapat bilik yang atas. No lift ok..huhu 

Ni aku nak share gmbar kat sana. Malam dinner tema Arabian. Masa cabutan bertuah memang semua org dapat tapi aku hanya dapat voucher jusco RM100. Jadilah kan, walaupun tak berapa bertuah..huhu.. Sebelum korang tengok gmbar2 aku nak bagitahu, bagi sesiapa yang nak cari baju untuk dinner (kalau ada tema) korang boleh cari kat Petaling Street atau Times Square. Ready bawa duit banyak jela tau..hehe 



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.