RSS

Thursday, September 26, 2013

Apa yang dicari dalam hidup ini?


Aku tahu dah lama aku tak update blog. Statistik pun makin menurun. Event jangan cakap takde orang dah nak jemput. Salah aku juga, janji nak datang tapi last-last tak dapat datang. Satu lagi, sejak kebelakangan ni kerja sampai tak cukup tangan di buatnya.

Kadang-kadang aku pun tak tahu nak buat kerja yang mana satu. Kadang-kadang rindu juga nak pergi event, jumpa kawan-kawan blogger yang lain. Memang seronok zaman aku banyak dapat event dulu. Adakah aku masih berpeluang merasainya lagi..huhu.. Wallahualam. 

Apa yang aku cari dalam hidup ini? Aku pun kadang-kadang terfikir, tercari-cari. Mungkin aku belum capai lagi kebahagiaan di dunia ni. Kadang-kadang aku rasa keseorangan, kesepian dan tiada hala tuju. 

Aku pun tak tahu apa yang aku tulis cuma perkongsian apa yang aku rasa selama ini. Aku berharap selepas ini aku tahu matlamat hidup aku dan cara mencapainya. Wallahualam

2 comments:

Ira said...

Mcm ustaz cakap mggu lps, cinta hanya pd Allah..
jom kita buru cinta Allah, smga kita memperoleh kebahagiaan dunia & akhirat. betul la.. kdg kita rasa kosong.. takde pengisian. wp ada suami, anak & keluarga.. tp adakalanya rasa sunyi dan jauh..

wardah said...

Assalamualaikum..salam ziarah!!

Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.