RSS

Wednesday, August 21, 2013

Sakit kepala disebabkan migrain


2,3 hari ni pala aku memang sakit. Bila batuk rasa sakit, bersin pun sakit. Hari pertama kena siap muntah lagi. Memang tak fokus nak buat kerja. So hari ini aku pergi jumpa doktor, nak tahu pendapat doktor. Doktor kata aku ini migrain. Aku tak pernah kena migrain sebelum ini. Migrain aku mungkin di sebabkan silau. Doktor sarankan aku pergi cek mata.


Kalau ikutkan gambar rajah atas ni aku rasa cam sakit sebab tension.huhu.. So korang kalau rasa simptom sakit kepala macam atas ini tau-tau lah sakit sebab apa ye. Hari ini aku dapat mc. Kebetulan pula ada makan-makan kat ofis. So tunggu lepas makan baru aku baliklah. Orang kata rezeki jangan ditolak. Walaupun selera makan aku kurang tapi nak gak menjamahnya.huhu

2 comments:

Ira said...

semoga cepat sembuh..

Azham Vsvc said...

Ah...saya tak suka migrain!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.