RSS

Tuesday, May 14, 2013

Sahabat selamanya



Hidup kita mungkin takkan ceria atau berwarna warni tanpa sahabat.Memang susah nak cari sahabat yang sentiasa bersama semasa susah atau senang. Kadang-kadang kita tak menilai sahabat dengan baik sehingga kita kehilangannya. Wah bukan main touching ayat aku ini. Sebenarnya aku cuma nak cerita pasal sahabat aku. Dia dah pergi meninggalkan aku..huhu.. Bukan meninggal dunia tapi dia sambug belajar di luar negara

4 tahun dia sambung belajar kat sana. Hanya facebook yang boleh menghubungkan kami. Rasa sebak juga bila lepas ni dah tak boleh nak jumpa lagi. Insyaallah umur panjang dapat jumpa. Aku doakan semoga sahabat aku sihat, selamat dan mendapat kejayaan di sana. Nak tahu sapa sahabat aku? Kalau bagi tahu pun bukan kenal.. hehe.. Tapi takpela aku kongsikan gambar dia. 

 

Will missing you. Sahabat selamanya.

1 comments:

hazman aka species1980 said...

sweet gak kawan zuriey tu ...dia ada facebook tak ?

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.