RSS

Saturday, April 20, 2013

Virus Kiyomi/Gwiyomi la pula

Baru lepas demam Gangnam Style, sekarang ni Kiyomi pula. Ada je K-POP yang menjadi ikutan. Tapi kali ini sapa nak buat Kiyomi ni make sure yang korang tu comel. Kalau tak buat orang menyampah je.. hehehe. Memang video-video Kiyomi ni kebanyakan yang dapat pujian dari untuk mereka yang comel je.. Tak pernah tangok lagi Kiyomi ni? Jom layan Kiyomi comel dari Malaysia

Betul tak aku cakap nak buat Kiyomi ni kena muka comel. Baru rasa WAHHH.. COMELNYA

2 comments:

Sumijelly Sumi said...

Kawan opis kak sumi ajak buat....tp x nak la..

Muka dah la x comel...hahaha

http://Sumijelly.com

hazman aka species1980 said...

kalau orang laki nak buat muka kena licin.... cukur misai dan janggut dulu....

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.