RSS

Friday, March 15, 2013

Terserempak dengan Tun Dr Mahathir Muhammad



Semalam tak sangka dapat tertembung dengan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Muhammad. Aku nak pergi event kat Hotel Mandarin Oriental, ternampak pula orang kerumun ramai-ramai dalam KLCC. Nak tahu juga pasal apa kan. Rupany diorang sibuk nak bergambar dengan tun. Kecil comel je orangnya.

 

Dapatlah aku snap gambar 2 keping. Nak dapat bergambar memang taklah kan. Orang bukan main ramai nak bersalaman dan bergambar. Korang yang dah biasa jumpa mesti tak herankan. Aku ni bangga dengan Tun sebab pemikirannya dalam membangun dan memodenkan negara. Idea Tun memang bernas. Itu je nak cerita, next aku akan cerita pasal event yang aku pergi pula.

1 comments:

My Little Diary said...

ye...mmg seronok bila dpt berjumpa dgn Tun kan...
saya jugak dah pernah ada pengalaman bertemu dgn beliau di kawasan opis kami...
:)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.