RSS

Thursday, February 21, 2013

Xpax: Don't Lose It All (Part 3)



Ingat lagi tak kisah percintaan Nick, Amy dan Joe? La takkan dah tak ingat, Nick dan Amy terpaksa bercinta jarak jauh dan kemudian Nick secara tiba-tiba tidak menghubungi Amy. Masih takingat juga, layan dulu episod 1 dan 2.
http://youtu.be/FCnNYgrEw7c (episode 1)
http://youtu.be/6pDcf73J9YI (episode 2)

 

Ini kesinambungan cerita mereka bertiga. Nick dan Amy telah bertemu kembali, tetapi siapakah yang Amy akan pilih. Katakanlah korang kat tempat Amy korang pilih siapa. Susah juga nak buat pilihan. Kedua-duanya baik. 

Apa yang penting melalui cerita ini, memang lah kena sentiasa berhubung walau dimana sahaja berada. Banyak spekulasi atau kesimpulan boleh kita buat kalau pasangan kita mendiamkan diri. Selalunya memang yang tak baik la kan kita fikir. Jangan biarkan situasi ini berlaku kepada korang. 

Don't lose it all. Masa untuk dapatkan DATA. Dial *128# sekarang! 

Untuk keterangan lanjut boleh layari http://bit.ly/dontLoseItAll atau http://www.xpax.com.my/c1.php

1 comments:

Ira said...

oo yg iklan tu eh..
igtkan xjmpa balik bf dia..
erm.. pilih mana yg ada masa kita susah n senang la.. :)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.