RSS

Monday, February 18, 2013

Beriadah di Klebang, Melaka



Baru-baru ini dunia bloger kehilangan seorang blogger yang berkaliber, Jejai. Semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yang beriman. Berbalik pada cerita aku ini, cuti panjang aku duduk kampung. Spend time dengan famili. Semalam pergi main layang-layang di Klebang, Melaka.

 

Adik aku yang beria mengajak nak main layang-layang. Padahal tak reti pun naik kan. Huhu. 2, 3 kali juga dia try tapi bila dah naik jatuh balik layang-layang tu 

  
Aku lah yang berjaya menaikkan dan menstabilkan layang-layang kat udara. Sekali buat je. Kira terror gaklah..hehe

  

Mak pun ikut sama juga tapi duduk tengok anak-anak dia main layang-layang je. Layan kan aje kerenah anak-anak. So, korang kalau bosan-bosan boleh datang sini beriadah. Ramai orang yang main layang-layang. Kat sini pun boleh juga naik kuda. Memang meriah.

4 comments:

Norliza Nordin said...

best3.. ni yg teringin dan tak sabar nk balik kg ni.. hehehe

Ira said...

seronok dpt main layang2 kan.
tepi pantai lg la best, angin banyak.. hehe

hazman aka species1980 said...

whoaaa.. mesti sonok kan layan angin pantai sambil minum coconut shake....

Amirez said...

hari tu ke Klebang sempat minum coconut shake Klebang je. insyaAllah lain kali ke Melaka nak singgah Pantai Klebang pula :)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.