RSS

Friday, January 18, 2013

Sweet 17 My Sister, Zulaikha Ain..


Perkenalkan ini ialah adik aku. Ada orang kata kitorang ni kembar. Bolehlah kembar 10 tahun..huhuHari ini 18 Januari genap adik aku Zulaikha Ain berumur 17 tahun. Orang yang terawal sambut birthday dalam keluarga. Bak kata mak aku, cepat tua.. hehehe.. Takpe cepat tua ke muda ke yang penting kita happy. Semua orang pun akan tua kan. Nak tahu hadiah apa aku bagi? huhu.. Standard hadiah untuk budak perempuan.. Cer teka..



Teddy Bear... Comel tak? Anyway hadiah ini aku dah bagi advance. Sebab aku dah boleh budget time besday dia, poket aku kering. Dan sememangnya betul..hehe.So masa aku ada duit lah aku belanja awal2. 


 
Tengok tu, bukan main suka besday girl ini masa dapat bear. Terus ambil gambar sama. Ucapan untuk adik aku semoga panjang umur, murah rezki, apa yang diimpikan menjadi kenyataan dan menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat..Amin 


 
Anak buah aku pun nak interframe gak. Suka bergmbar gak diorang ini macam makcik dia..hehe..Oops.lupa nak cakap, adik aku ada juga blog. Nak juga jadi blogger, ini blog dia. Zulaikha Ain..

7 comments:

Ira said...

Happy Birthday adik zuriey..
semoga murah rezeki, sihat & berjaya dimasa akan dtg..
Besarnya teddy bear dia.. kalau aimy dpt dia mesti suka ni. hehe..

Cho Zila said...

happy birthday ... moga dipanjangkan umur dan berbahagialah hendaknya...

NM02 said...

hepi beday adik!

Azham Vsvc said...

hehe...kirim salam kat Adek Zuriey hehe....nak tahu gak si akaknya beli hadiah apa untuk adik tersayang? hehehehehe....

Ema Blog said...

happy belated birthday utk zulaikha ain.

boni kacak said...

selamat hari lahir kepada dia.. semoga diberkati umurnya, dibukakan pintu rezeki seluas-luasnya dan sentiasa dilimpahi kebahagiaan sampailah bila2..amin...

Lina said...

happy belated birthday buat adik zuriey...cam sy lak beza sy dgn adik bongsu pun 10 taun

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.