RSS

Tuesday, January 8, 2013

Sponsored Post idaman blogger


Pastinya semua blogger mengimpikan Sponsored Post. Sponsored Post tu adalah post yang yang mendapat bayaran. Bayaran tertakluk kepada mereka yang memberikan Sponsored Post tersebut. Mungkin RM100 per entry, RM250 for 3 entry. Memang lumayan kan mendengarnya. Tulis je apa yang dikehendaki dan kita akan di bayar.
 

Cerita pasal Sponsored Post ini, alhmdulillah aku dapat juga merasainya. Memang teruja. Mungkin ini dinamakan rezeki. Ikutkan statistik blog aku ini takla sehebat dan sebanyak blogger-blogger masyhur yang lain. Aku juga pernah mengimpikan tapi tak berharap mendapatkannya. Yolah makcik sedar sapa diri makcik..hehe 

Nasihat kepada semua blogger, kalau minat menulis jangan berhenti. Kalau kita rajin pelbagai nikmat yang bakal dikecapi. Yang penting tulis dan terus menulis.Ini juga boleh dijadikan side income. Ooo cakap pasal side income ini aku pun berusaha mengusahakan sesuatu, dalam progress sekarang ini. So, stay tuned ok. Harap dapat sokongan dari korang nanti.

4 comments:

Ira said...

good luck zuriey.. semoga berjaya

Cornelia Waldorf said...

You are tagged! Komen bnyk bnyk tau, :). Love you ! http://meanwhileinparalleluniverse.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html.

hazman aka species1980 said...

whoaaa... cam menarik je tu...nak join la gak... hehehehe

KiD said...

hai zuriey... saya shakiddo.com hehehehee

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.