RSS

Tuesday, December 25, 2012

Xpax: Don't lose It All,Time To Get Data

Sumber: Youtube

Cuba bayangkan, kekasih/orang tersayang dapat melanjutkan pelajaran atau tawaran bekerja di luar negara. Memang susah untuk berhubung. Bila dah berjauhan, mesti macam-macam yang akan di fikirkan. Bagaimana orang tu kat sana, sihat ker tidak, ingat kat kita lagi ke tidak. Rasa bimbang je rasa di hati. Kalau kekasih pula, adakah dia setia lagi pada kita atau telah berpaling pada yang lain? Macam video kat atas ini, sedih aku bila menontonnya.

Aku dulu pernah rasa berjauhan dengan orang yang tersayang. Memang rasa sedih bila ditinggalkan. Lagi-lagi kalau si dia menyepikan diri. Mulalah rasa curiga, bimbang dan kurang percaya padanya.Memang rasa terseksa jugalah. Lama-lama terus lost contact.Bagi aku memang penting untuk kita berchatting dan berhubung walau berjauhan. Memang menyesal lah bila tak berhubung, tapi apa nak buat itu semua cerita lamakan. 

Sangat penting dalam sesebuah hubungan itu memerlukan kita untuk berhubung dan berkomunikasi antara satu sama lain. Sekarang ini bila aku berjauhan dengan sesiapa aku akan tetap berhubung supaya hubungan tak terputus di tengah jalan. Yang penting mesti ada cukup 'DATA'. Data apa yang dimaksudkan. 


Ini dia Xpax, time to get Data. Taknak kehilangan orang tersayang kan so apa lagi dail *128# sekarang. Untuk maklumat lanjut layari http://www.xpax.com.my/c1.php. Anda ta perlu risau lagi bila berjauhan kerana semuanya di tangan anda. Bila-bila sahaja boleh berhubung. Rapatkan lagi hubungan walau di mana anda berada.

1 comments:

Ira said...

kalau da kawen pn.. bila berjauhan, mesti pk bukan2.. risau n etc.. rindu xyah ckp lg la.. komunikasi tu mmg penting..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.