RSS

Wednesday, December 26, 2012

Hershe Glam Boutique : Peplum, Skirt dan Ala Jovian


Amboi, bergaya macam model gitu..Oops terperasan pula kan. Ini aku nak cerita sikit kisah aku ala-ala model mencuba beberapa helai baju di kedai Hershe ini. Alkisahnya pada hari Sabtu yang lalu aku dengan adik aku ini keluar shopping nak beli barang sekolah adik aku. Lepas dah beli tu saja-saja merayap tengok-tengok baju.  

Adik aku pergi lah tengok-tengok baju dan mencubanya. Aku mula-mula takde perasaan pun membeli sampailah ke satu kedai baju ni. Adik aku la yang perasan dulu satu baju ini. Dia kata kat online harga RM100++ tapi kat kedai ini harga RM60++ je. Teruja dengan harga dia suruh aku try, tapi tak cantik lah kat badan aku..huhu 

Then kakak kat kedai tu tunjuk pula baju peplum dipadankan dengan skirt. Adik aku pun try lah pula. Tak cantik juga bila adik aku pakai sebab macam tak sesuai dengan badan. Datang pula sorang customer nak cari baju. Dia ambil satu baju ini, tetiba aku dapat idea nak padankan baju tu dengan skirt. Pergh bila adik aku cuba, memang gorgeous. 

Bila dah kitorang ni kecoh cakap cantik, kakak tu boleh pula tunjuk baju yang lain pula. Memang cantik. Kitorang 2,3 kali try baju ala-ala model gitu. Boleh tahan penat. Sampai last sekali rambang mata rasa nak beli je semua baju. Meh tengok baju-baju yang dijual di Hershe Glam Boutique. Antara yang dijual di sini ialah peplum, skirt Cinderella dan baju ala-ala Jovian gitu.




 
Kalau nak beli online pun boleh layari facebook Hershe . Postage free tau. Kalau nak beli kat kedai, datanglah ke Dataran Pahlawan Melaka 



Tengok sampai 3 beg kitorang borong. Dahsyat tak. Nama pun perempuan kan, memanglah suka shoping. Inilah hasil 2 jam mencuba baju kat butik ini..huhu.. Perempuan ..perempuan.. Sebelum balik, owner kedai siap ambil gmbar customer dia yang comel ini.. First time seh dilayan sebegini

3 comments:

Norliza Nordin said...

canteknyeee

m0sHiE~ said...

cantik la u :)
jum singgah cni http://m0shie.blogspot.com/

MsLoveShoppiNg said...

Alhamdullilah tq sweety...like ur article so much..thnx for support Hershe Glam Boutique pretty.. ♥ :-D

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.