RSS

Thursday, September 6, 2012

Jemputan Garnier Sinar Cahayaku Kenduri


Besok aku dapat jemputan ke Majlis Garnier Meraikan Hari Raya Aidilfitri Bersama Adik-adik Angkat bertempat di Hotel Hilton. Aku boleh bawa lagi 5 orang bersama nanti. Semalam aku dah post kat fb tapi takde pula respon nak join sama. So aku decide nak share pula dengan pembaca blog/ blogger lain.  

Sesiapa yang berminat nak join event ini, boleh tinggalkan nama dan email untuk dihubungi di komen. Detail event seperti di bawah: 

Tarikh: Jumaat, 7 September 2012 
Masa: 5.30 petang 
Tempat: Kristal Ballroom 1, 1st floor West Wing, Hilton Petaling Jaya. 

Siapa cepat dia dapat, hanya 3 orang sahaja yang akan terpilih dan terbuka untuk LADIES only ye. Seronoknya boleh jumpa duta Garnier, Lisa Surihani dan Heliza serta selebriti yang lain.

2 comments:

Norliza Nordin said...

aku dapat jugak, Insya Allah jumpe kat sane nanti.. ingat tade geng.. ^^

Ira said...

sampai kul bape event dia? hehe.. cam nk ikut, tp nnt anak sape nk jaga.. huhu..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.