RSS

Wednesday, August 8, 2012

Product Review : Clean and Clear Fairness


Tempoh hari masa join event Clean and Clear Top Best Friend aku dapat produk Clean and Clear. First time dapat produk Clean and Clear. So kena la test. Produk yang aku dapat ini set untuk pencerahan kulit. Ramai rasanya nak kulit lebih cerah terutama mereka yang selalu terdedah dengan pancaran matahari. Ini mungkin produk yang boleh membantu korang


Step 1: Membersih. Gunakan Clear Fairness Cleanser 


 
Ini dapat singkir minyak berlebihan


 
Selain itu boleh singkirkan kekotoran 


 
Step 2: Menyegar. Gunakan Clear Fairness Toner 


 
Boleh menghaluskan liang pori dan hidratkan kulit 


 
Step 3 : Melembap. Gunakan Mosturizer SPF 30 


 
Fungsinya boleh menyihat dan melembapkan kulit 


 
Step 4: Menjaga. Gunakan Clear Fairness Compact Powder 


 
Ini boleh mencerahkan kulit


 
Selain itu dapat merawat jerawat

 
Inilah hasilnya selepas memakai set Clean and Clear Fairness. Berseri kan. 


 
Ini sebelum dan selepas. No Editing ye. Mungkin tak nampak sangat bezanya sebab baru sekali guna. Cuba gunakan untuk masa yang lama, mungkin korang pun tak menjangka perubahan yang akan didapati nanti. 

Model: My sister, Zulaikha Ain.

7 comments:

msredcheesecake said...

sesuai untuk remaja je ni kan?

Azham Vsvc said...

wah....bestnya dpt goodie hehehe!

Well, bergayalah adik Zuriey beraya tahun ini hehehe.....

kalau ada dpt lebih2 goodies masa event tu, kasi la sy hehehe ;)

Zulaikha said...

MODEL CUN HABIS :) HAHA, gurau aje. Yeah, clean and clear terbaik :3

Rizal Sadiman said...

i always believe in this brand hehe

jom ikut rizal ke campus http://igossiprizal.blogspot.com/2012/08/iftar-ramadhan-international-languages.html

Nurul Akmal said...

suka warna dia.. pink + purple.. hehehe

rabiya rayyan said...

nk bli kt mne eh 1 set ni??

rabiya rayyan said...

nk bli kt mne 1 set ni??

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.