RSS

Wednesday, August 29, 2012

Lina Teoh dan Samsung Eco Bubble Washing Machine


Rata-rata semua yang bekerja dah pulang bekerja semula. Yelah cuti seminggu beraya kan. Lama tu. Yang si isteri sekarang mesti sibuk mengemas semula pakaian. Nak cuci, nak lipat, nak simpan semula. Cakap pasal baju ini kalau dapat washing machine yang best macam Samsung Eco Bubble Washing Machine mesti seronok. Tak payah risau tentang baju yang di cuci. Meh layan video tentang Samsung Eco Bubble Washing Machine ini.

   

Terujakan. Dapat duit raya boleh lah kumpul beli Samsung Eco Bubble Washing Machine ini.

5 comments:

Nurul Akmal said...

Duit raya x delah.. camne nak beli washing machine ni.. hehehe

Azham Vsvc said...

wah....mesin basuh generasi baru yg boleh memudahkan tugas suri rumah dan orang bujang hehehe :)

lewisdotmy said...

kumpul jgn tak kumpul :)

daddydee said...

Mesti best daapt mesin basuh camni,,,

Ira said...

tunggu org hadiahkan la hehe... zuri boleh la beli satu.. :)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.