RSS

Monday, August 6, 2012

Berbuka Puasa: Hotel Ancasa


Hari Jumaat yang lepas, dapat invitation berbuka puasa dengan member ofis. Vendor belanja. Aku on je la. Orang bujang memang pantang dapat invitation macam ini.huhu Kitorang di belanja berbuka di Hotel Ancasa, dekat jalan pudu. Memang dekat dengan ofis. Tapi pergi tumpang kereta ofismate juga. Tak larat nak jalan lah..



Geng-geng sekepala aku di ofis ni. Kuat berjalan kami ni. 



Rakan sekerja yang lain. Tangkap gambar sat. 



Ada roda impian kat sini. Roda Gergasi. Dalam bakul tu ada makanan. Nak ambil kena pusing roda tu. Kelas gitu. 


Antara kuih muih yang terdapat dalam baku Roda Gergasi. 



 

Penat memusing Roda Gergasi tu, jom kita pusing sekitar ruang legar pula. Goreng pisang ni memang sedap. 


Makanan Jepun pun ada. Not my taste



Sushi macam-macam warna ada. Rasa tak tahula macam mana..huhu 



Ulam-ulaman jangan ditinggalkan 



Roti Jala



Pencuci mulut yang cantik.. Sayangnya nak makan. 



 

Antara lauk pauk yang ada. Aku suka daging masak kicap ni. Lembut je daging dia.


Udang masak lemak 



Ayam ni pun lembut je. Senang nak kunyah



Ada banyak lagi makanan yang ada. Ini je yang aku sempat snap. Dah lapar sangat..huhu. Makan tak ingat dunia. Memang kenyang dibuatnya. Boleh kata banyak juga yang aku try masa ini. 

Boleh lah try buffet Ramadhan kat sini. RM70 untuk dewasa dan RM45 untuk kanak-kanak. Nak sahur kat sini pun boleh.

5 comments:

Qema Amaya said...

Rambang mata nk plih ni..mcm2 ade..satu dunia pnye cuisine. Menarek :)

bemashiar said...

nyum3...

Razil Tahir said...

Wah! Terliur sekejap.
Kena try neh! Huhuhuhu

Azham Vsvc said...

seronok la dpt jemputan...nanti Zuriey kaya buat la open house raya hehe...jemput sy hehehe~

nur said...

sedapnye...
nak jugak ni

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.