RSS

Tuesday, July 24, 2012

Ramadhan Buffet 2012: Enak KL Starhill Gallery


Awal-awal aku minta maaf sekali lagi buat korang meleleh air liur di bulan Ramadhan ini. Bukan apa, ni aku nak bagi idea kat korang untuk berbuka puasa petang nanti. Pasti menepati citarasa korang. Enak KL bertemakan makanan Melayu memang patut di cuba. Bufet Ramadhan yang disediakan Enak KL berbeza setiap hari. Moh kita tengok antara sajian yang boleh di dapati di Enak KL.



Sambal Udang. 


 
Udang Masak Lemak Nenas 


 
Ayam percik

 
Pucuk paku goreng bawang putih 


 
Daging Goreng Dendeng 


 
ButterFish masak asam pedas. Memang sedap. Isi ikan ni memang lembut. Terangkat aku makan ini. 
Kd gambar Hazman


 
Pencuci Mulut :Sagu Gula Melaka 


 
Pisang Caramel 


 
Antara air yang menghilangka rasa kering tekak tu :Watermelon juice ( mocktails ) 


 

Passionate Mango pilihan aku. Melekat rasa mangga dia. Terbaik 


 
Amacam.. Aku dah agak korang terliur nya.hehe. Sebelum aku mengakhiri entry ini korang berpeluang dapat voucher RM50 Enak Kl. Jimat sikit duit makan buffet nanti. Senang aja caranya. 

1. Like fanpage Enak KL. http://www.facebook.com/EnakKL 
2. Vote Enak Kl sebagai BEST MALAY RESTAURANT di timeoutkl.com

5 comments:

msredcheesecake said...

SEDAP2 MENUNYA TAPI MAHAL PULAK...

SALAM RAMADHAN

Ira said...

semuanya nampak sedap.. bila zuriey pegi ni?

hazman aka species1980 said...

Nice....yang penting kalau dapat peluang nak kat sini lagi kan... ehhehehe

Zaid said...

good effort... tapi pic mostly out of focus la... maybe can improve on that part next time ;)

Azham Vsvc said...

Hahaha....nasib la skrg da malam...tak de la rasa lapar bila masuk sini heheheheh

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.