RSS

Wednesday, April 4, 2012

Petua Mendapatkan Jodoh

Macam banyak experience pula nak kongsi petua kan. Aku tak tahu ini petua atau tips. Tapi tak salah kita nak cuba. Kalau tak menjadi jangan salahkan aku. Ini semua ketentuan DariNYA. Jodoh kan dah ditetapkan dari azali lagi. Anyway aku belum cuba lagi petua ini. Nanti kita cuba bersama ye. Aku dapat petua ini dari seseorang. Anaknya telah bertemu jodoh selepas 2 minggu selepas mencuba tips ini. Caranya senang je, bangun mandi tepat jam 12 malam pada Khamis malam Jumaat. Lepas mandi sembahyang sunat. Solat hajat. Korang bolehlah cuba ye. Aku pun nak cuba juga. Kalau menjadi Alhamdulillah. Apa pun jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Kita boleh berusaha. Selamat mencuba.

3 comments:

Norliza Nordin said...

mintak share doa ye.. ^_^

daiflora said...

malam esok~

hazman aka species1980 said...

boleh kita cuba sama2x.... mungkin akan ada JODOH untuk kita berdua....

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.