RSS

Thursday, March 15, 2012

Zaman sekolah rendah..Memang rendah pun..

Hari ini tak dapat pula idea nak post entry. Aku pun belek-belek pic yang ada. Tetiba aku terjumpa satu gambar ini. Gambar masa hingusan dulu, kanak-kanak ribena. huhu. Kelakar pula aku tengok. Memang sama je la aku dulu sampai sekarang, maintain kecil walau di mana pun..huhu..Jom check it out gambar aku.



Cuba teka aku yang mana..Mesti korang tau nya. Aku tak nak la bagitahu, confirm korang boleh agak yang mana. Klue nya yang paling kecil..hehe

Gelap juga aku masa kecil-kecil dulu. Yela duk meredah panas je, sekarang duduk dalam aircond tu yang cerah sikit. huhu

2 comments:

hazman aka species1980 said...

whoaaa ...bestnya ada gambar zaman dolu-dolu....cutenya dia....hehehe

- zuriey - said...

hazman aka species1980 : cute ke?huhu...tak rasa cute pun..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.