RSS

Saturday, March 24, 2012

Review Movie: Jidin Sengal


Jidin Sengal..

Macam mana ye aku ekspresikan perasaan aku ini. Takde perasaan la tengok cerita ini. Ada juga filem macam ini. Rasa tak de apa pun yang nak disampaikan. Aduh.. Aku dalam wayang tu rasa panas punggung je nak keluar dari panggung. Bosan betul. Memang senyap je panggung tu, macam takde orang.

Sinopsis Jidin Sengal

Kisah mengenai Jidin yang ingin menjadi pelakon extra bersama rakannya Bob. Datang ke KL untuk mencapai impian dia disamping mencari rakan masa kecil, Peah. Itu je la..huhu

Kesimpulan aku bagi 1/5 bintang untuk cerita ini. Tak pernah aku rasa sebosan ini. Nak kata lawak, tak la lawak mana. Jalan cerita pun berterabur. Harap mereka yang terlibat dengan filem ini jangan ambil hati ye. Jadikan kritikan aku sebagai pengajaran untuk filem akan datang.

3 comments:

madammondoq said...

alamak.. 1/5??? tunggu kuar tv lah jawabnya.. haha..

daiflora said...

Memang sengal je crite cmtu...huhu

hazman aka species1980 said...

hurmm...ramai gak kata citer mengarut jee...baru je niat nak tengok si JUE AZIZ....haissshhh

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.