RSS

Monday, March 26, 2012

Propose to be a model


Gempak juga tajuk entry ini. Siapa pula kena propose jadi model ni?

Sebenarnya semalam aku berjumpa dengan kawan aku. Tetiba dia tanya kat aku nak tak jadi model tudung? Terkejut juga bila dapat pertanyaan macam tu. Biar betul ini? Rasa macam tak caya je. Layak ke aku jadi model ini..huhu


Kawan aku dia jadi partner dengan kawan dia buat jualan tudung online kat blog. Aku tak usha lagi blog tu sebab tak tahu apa blog nya.

Segan sebenarnya bila di ajukan soalan macam ini. Boleh ke aku ni jadi model tudung kan. Nak jawap pun tak tahu. Nak ke tak? Rasa ramai lagi yang lagi cantik kat luar sana untuk di jadikan model.

Kalau betul aku di takdirkan jadi model tudung tu, korang beli tau nanti..hehe.. Berangan sokmo je aku ini. Dulu pun ada gak member tanya jadi model pakaian muslimah tapi pastu senyap je pun..huhu..So kesimpulan jangan terlalu mengharap..SEKIAN

7 comments:

topan said...

wah! model gitu.... hopefully menjadi kenyataan... Amin...

Cho Zila said...

kalau jadi kenyataan baguih gak yerk...
tahniah terlebih dahulu diucapkan...

Zulaikha Ain said...

Aku tompang senang sis :)

KiD said...

Model Maybelline.. model tudung.. hhehehee

daiflora said...

ak jadik PA ko nnt..hahaha~

hazman aka species1980 said...

Hurmmm.... okey la tue kan... grab je peluang yang ada

bemashiar said...

pergh... jadi model baju sekolah la cik zuriey ui... lalala

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.