RSS

Friday, March 23, 2012

Pertama kali ke i-City, Shah Alam


Sebelum ini aku selalu dengar orang bercerita mengenai I-City. Kali ini baru berpeluang menyaksikan sendiri cahaya lampu di I-City. Memang dekat dengan Uitm. Napa la lambat dia wat. Kalau tak, time aku study dulu mesti aku selalu lepak kat I-City ini..hehe. Aku pergi ini pun sebab adik aku beria nak pergi. Sekali sekala layan kan lah.



Ini dia orang yang paling excited nak pergi i-City. Nasib baik masa kami pergi ini tak hujan.huhu. Banyak betul pokok krismas kat sini.


Sempat gak main 2,3 game kat sini. Kena bayar tau bukan free, ada harga RM5 seorang ada harga RM10 seorang. Ikutla game apa nak main.


Game untuk kanak-kanak pun ada juga.


Roda gergasi pun ada. Tapi macam tak best sgt je naik ini. Sekejap je pun rasa..


Pemandangan semasa di kemuncak roda gergasi. Nampak satu I-city. Mula-mula nak merasa masuk rumah salji tu tapi duit tak cukup pula..huhu..Lain kali la jawapnya.

Sesiapa yang belum pergi i-city apa lagi mehla datang. Walaupun ramai orang tapi rasa seronok juga. Sesuai untuk keluarga.

3 comments:

Norliza Nordin said...

wahh i-city cm da lain je.. lame sgt dah xpegi.. huhuhu

- zuriey - said...

Norliza Nordin:leh jalan2 dgn laki nanti

KiD said...

masuk ni dah kali kedua gi.. sesak ramai orang giler.. fuuuuhhhh

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.