RSS

Thursday, March 8, 2012

My Pinky Moments


Think Pink!!

Mood join contest datang lagi..Kali ini contest pinky2 gitu..Senang sahaja contest ini. Anda hanya perlu cari gambar yang pinky, kalau takde boleh tangkap sekeping 2. Pose sekreatif yang boleh dan hantarkan penyertaan anda. Itu je. Nak tahu dengan lebih lanjut boleh layari blog Eyriqazz


So aku telah menyelongkar semua folder-folder gambar yang ada, rasanya gambar ini sesuai untuk dipertaruhkan..huhu.. Takde yang kreatif dan mencuit hati. Ada pun tak memenuhi tema yang dikehendaki.



Harap gambar ini akan membawa tuahla..huhu.. Thanks kepada penganjur contest ini dan jangan lupa pilih saya sebagai pemenang..hahaha gurau je.

"Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.com dan Madammondoq.com ditaja bersama HazmanFadzil.Com , Alyzafisol.com , Blogr.my, Sharidawati.blogspot.com, Enveeus.Com dan Syokkahwin.Com


5 comments:

~diAhOntHeblOg~ said...

santeknye pink die..hehe..gudluck!

Ira said...

cantik design baju tu..

Eyriqazz said...

kreatif....

good luck ya..

dah uploadkan gambar di FB juga : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150563502680927.364346.294601445926&type=1

hanani said...

cantik :) good luck :)

http://ha-na-ni.blogspot.com/

- zuriey - said...

thanks semua

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.