RSS

Wednesday, March 7, 2012

Invididu terkaya di dunia bukan lagi Bill Gates


Kaya.. Siapa yang tak mahu kaya kan. Tak kisahla sama ada kaya harta atau kaya budi bahasa. Kali ini nak cerita pasal kaya harta. Cakap pasal duit mesti semua orang teruja kan. Carlos Slim (telecommunications tycoon who controls Mexico's America Movil SAB (AMXL))merupakan individu yang terkaya berdasarkan Bloomberg Billionaires Index

Berusia 72 tahun harta bernilai $478.4 million sehari,$68.5 billion sehingga 2 Mac.WOW! Gila banyak. Aku kerja sehari pun baru berapa ringgit je. Bill Gates($62.4 billion) dan Warren Buffett($43.8 billion) menduduki tempat kedua dan ketiga.

Banyaknya harta diorang ni, kalau bagi aku 1 million pun tak terhabis rasanya. huhu. Kalau korang nak tengok siapa lagi tersenarai dalam individu yang terkaya boleh klik SINI. Aku tak kaya pun takpelah janji bahagia, syukur dengan apa yang ada, tapi kalau dapat lebih lagi syukur :-)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.