RSS

Monday, February 20, 2012

WWW.KAKINAKL.COM NAK BAGI RM

Bismillah..

Untuk tahun 2012, ini merupakan percubaan pertama aku join contest. Lama dah tak mencuba nasib ni. Kali ini aku nak try giveaway kakinakl. Dulu pernah sekali aku menang giveaway yang dianjurkan oleh kakinakl dan merasa menang. Seronok betul masa tu. Harap-harap kali ini pun ada chance la menang.hehe. So nak tahu lebih lanjut pasal giveaway ni boleh layari blog kakinakl

Senang je nak join giveaway ni. Korang hanya perlu karang ayat untuk gambar di bawah ni. Yang kat bawah ni ayat aku tau. Jangan tiru lak..hehe



GIVEAWAY di taja oleh www.kakinakl.com

Tempoh GIVEAWAY Ini bermula pada
15 Febuari sehingga 29hb Febuari 2012 pada/atau pukul 12.00 tengahmalam.

5 comments:

Cikgu Ma said...

gud luck yer...saya pun lama x join contest..x sempat...

salam kenal =)

Cik Ina Do Do Cheng said...

salam singgah

good luck, samalah kita ye : )

- zuriey - said...

Cikgu Ma: thanks
Cik Ina Do Do Cheng: goodluck 2 u 2

kak ina kl said...

salam ziarah..terima kasih sudi join zurie..good luck

sarah said...

salam perkenalan..good luck yer..saya tak sempat nak join contest..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.