RSS

Tuesday, February 21, 2012

Shoutbox baru, tinggalkan jejak


Aku baru pasang shoutbox baru setelah yang lama expired. Susahla kalau takde shoutbox ni sebab aku dah biasa jejak semula visitor blog ini melalui shoutbox. Senang sikit. Tau tak apa tu shoutbox? Tengok kat belah kiri blog aku kat bahagian Cit Chat.. tu lah shoutbox.

So lepas ni korang yang datang melawat tinggal2kan lah jejak kat shoutbox tu. Bila free nanti aku akan balas kunjungan korang. Aku tau kalau nak tulis komen memang malas kan..heheh

Itu je nak habaq mai. Jom kita sama jejak menjejaki selepas ini. Macam jejak kasihan pula bunyinya.huhu

3 comments:

hazman aka species1980 said...

tapi...saya tinggal jejak kat ruangan komen jee

KiD said...

jom laaaa komen2

asraff said...

komen di mana-mana sahaja...hehee....

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.