RSS

Friday, February 3, 2012

Movie Review: Sumpahan Kum Kum


Member aku bagitau yang movie ni boleh tahan best. Teruja gak nak tgk bila dia cakap macam tu. Hari tu aku dapat tengok movie ini. Berdebar juga rasanya. Aku ni kalau tgk cerita hantu kat wayang boleh tahan tekejutnya. Padahal kadang-kadang tak seram pun..huhu

Sinopsis Sumpahan Kum Kum

Kisah mengenai balas dendam seorang wanita kepada sebuah keluarga. Napa balas dendam? Sebab perempuan ini di bunuh, dan kemudian dia menuntut bela semula. Perempuan ini telah memakai susuk untuk membuatkan dirinya cantik. Tapi dia telah ingkar janji supaya tidak melihat cermin. Kemudian mukanya bertambah teruk dan jalan penyelesaian untuk mengembalikan wajah yang cantik adalah dengan minum darah 9 orang anak dara.

Adakah perempuan tersebut melakukannya? dan kenapa dia dibunuh? jeng..jeng..jeng.. Kena tengokla sendiri kat wayang.

Secara keseluruhan aku bagi 3.5/5 bintang. Taklah rasa rugi beli tiket wayang. Apa lagi, kalau bosan boleh layan cerita ini di pawagam.

Assalamualaikum..Kum..Kum

4 comments:

Подтверждаю (fadzli) said...

as salam..
hm..hantu. seram ke> huduh ada la :p

oh..dulu awal tahun 90-an. haha. zu mesti ingatkan?
masa tu keluar kat sokkabo metro. adoi..dah la masa kat tempat pakcik, baru jer berlaku kilang mercun terbesar kat malaysia meletup. kat sungai buluh. huu. ingatkan berlalku perang masa tu. adoi


Jemput ziarah membaca entri pakcik.. ;)
syukran..entri terbaru :


Orang Gila Dibenarkan Solat


Entri sebelum ni :


Tahan air kencing punca kerosaKan buah pinggang dan pundi kencing


Cara meringankan solat dalam Islam

sabry oppa said...

nice ") nice ") like :) like :)

http://shaberry92.blogspot.com/
http://sabryoppa.blogspot.com/

singgah blog sabry oppa okey..

- zuriey - said...

thanks all

hazman aka species1980 said...

baru je tengok senin lepas...tapi tak seram pun...hahaha...ade la skit2x terkezut je...ahahaha

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.