RSS

Monday, February 13, 2012

Cantiknya bunga-bunga di Cameron



Belum habis lagi citer pasal pengalaman aku pergi Cameron ini. Kat sana bukan saja dapat buah yang segar-segar tapi bunga-bunga yang ditanam dan dijual juga cantik-cantik. Geram je. Macam nak duduk terus je kat Cameron ini..Dahla sejuk, nasib baik tak jumpa balak hensome kat sana.hehe.. Malas nak cakap banyak, jom layan gambar-gambar menarik ni.
















Amacam cantik kan..Bukan bunga je cantik, org dalam gambar pun cantik juga..hehe

4 comments:

Errah said...

cantik sangat bunga2 ni

- zuriey - said...

Errah: cantikkan

hazman aka species1980 said...

memang tengok bunga yang fresh nie ...buat kita happy dan tenang...

Ira said...

Cantik!!!!!!!.. Org dlm gambar pn pandai posing gak.. hehe...semua sporting..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.