RSS

Monday, January 16, 2012

Review Movie: Keramat



Hari Ahad yang lepas aku dan keluarga sempat meluangkan masa menonton filem seram terbaru Keramat. Mak aku nak tengok filem yang terbaru, so yang paling baru filem Keramat lah. Setiap kali pergi tengok wayang dengan famili mesti tengok cerita hantu..huhu

Sinopsis Keramat

Ini sinopsis dari aku sendiri. Anyway banyak benda yang aku tak faham dan tertanya pasal filem ini. Aku tak tahulah kalau aku sorang je yang blur kan tengok cerita ini. Cerita ini mengisahkan tentang adik beradik yang pernah mengamalkan ilmu ghaib (rasanyalah). Untuk menambahkan kuasa si adik telah mengenakan sendiri kakak iparnya. Mereka telah pulang ke kampung untuk berubat.Setibanya di kampung mereka telah jumpa tongkat keramat dan pelbagai perkara pelik berlaku.

Itu jela yang aku boleh cerita. Bagi aku jalan cerita tak tersusun dan banyak persoalan bermain-main di minda. Keseluruhan aku bagi 2.5/5 bintang untuk cerita ini. Tak bestlah, tak galakkan korang tonton..hahahah

5 comments:

nur said...

Zuriey.. Promo pun cam x best sgt..

JMR said...

kelakar kan?:-p

Nisa' said...

I don't think I'll watch Malay movies, ever again. Ada yang best but ada juga yang terlampau mengarut. I think dah terlalu banyak producers dari Malaysia buat scary movies and it gets very annoying.

- zuriey - said...

nur: huhu
JMR: apa yg kelakar
Nisa': 2la tak habis2 citer scary movies

hazman aka species1980 said...

hurmmm....ramai gak yang kasi komen KURENG untuk citer nie...tapi Sumpahan KUM KUM ramai kasi good review la pulak...

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.