RSS

Thursday, January 19, 2012

Rancangan ke Cameron Highland


Selamat pagi semua..

Hari ni mood lebih baik dari semalam. Semalam pagi-pagi je dah hilang mood.huhu.. Hari tu masa balik kampung famili aku bercadang nak pergi holiday ke Cameron. Mak aku beria sangat nak ke sana. Aku pun ikut kan jela. Lagi pun aku memang tak pernah jejak kaki ke sana.

Aku ada dah survey 2,3 chalet untuk bermalam. Memang ada satu tu aku dah confirm nak tapi full la pula masa tarikh aku nak bercuti tu. Frust betul aku. Tapi pagi ini dapat email yang ada yang cancel book kat chalet tu. Seronok sangat aku dengar. So, mood pagi ini bertambah baik. Tak payah nak fikir pasal booking tempat bermalam lagi

Korang semua doakan ye semoga rancangan aku ke Cameron ni menjadi kenyataan. Kesian aku kan, baru nak pergi Cameroon.huhu Baru nak merasa petik strawberry dan tengok ladang teh. Orang lain semua dah pergi ke luar negara. Takpela, biar lambat asal selamat..hahaha

Kalau korang pun teringin nak bercuti di Cameron aku recommend satu laman web ini, http://www.jomjalan.com.my/. Kat sini bukan Cameron Highland je ada macam-macam tempat ada lagi yang boleh memudahkan korang untuk bercuti. Macam-macam pakej disediakan. Bukan sahaja dalam negara luar negara pun ada tau. Kalau ambil pakej memang tak yah serabut fikir macam-macam sebab semuanya ada, hanya pilih dan sediakan duit. Apa tunggu lagi jom terjah http://www.jomjalan.com.my/.

7 comments:

Jia Nur Fizza said...

Wah bestnya...kalo jadi insyaallah besok i will be there =)

KiD said...

ahaaaa.. best tu.. nanti ambik detail nama chalet atau hotel dan tempat2 yang menarik

nur said...

Zuriey.. Selamat enjoy nanti ye.. Best CH!

- zuriey - said...

Jia Nur Fizza : dia lagi advance dari kita..hehe
Kid: ok..mestinya nak share dengan yg lain
nur: thanks..awal bulan depan g

madammondoq said...

lama tak pergi cameron highland.. huhu..

zoe said...

bgus klau naik dr smpg pulai instead of Tapah. Tapah bhye sket.

pusat busana muslim murah said...

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.