RSS

Tuesday, January 31, 2012

Cuti merehatkan diri..


Ye besok Hari Wilayah. So besok aku cuti. Aku dah apply cuti untuk khamis dan jumaat. Lepas tu Isnin dan Selasa cuti umum. Seronok beb, aku cuti seminggu..yes!..Lepas ni kena tunggu bulan 5 baru ada cuti lagi. Petang ini aku dah gerak balik kampung..huhu

Apa ye aktiviti untuk cuti ni. Cuti time org kerja dan sekolah, aku nak lepak dengan siapa camni. Nampaknya aktiviti aku belajar memasaklah..huhu..Orang lain dah pandai masak aku baru nak terkedek-kedek..

Hari Sabtu-Isnin aku pergi holiday kat Cameron. Hope semua bejalan lancar. Memang masa sesuai untuk tenangkan fikiran. Nak lupakan semua masalah peribadi yang melanda diri. Nak ambil semangat baru. Semoga perjalanan hidup selepas ini lebih bererti.

Saja je wat entry ini nak bagi jeles kat korang. hahaha.. Jahat aku ini. Okla korang semua buat kerja baik-baik tau. Hope takde sapa mengganggu cuti aku nanti..hahaha

2 comments:

Azham Vosovic said...

hehe, seronoklah cuti...

sy pon cuti semester heheh

- zuriey - said...

Azham Vosovic: seronokla cuti..pas2 malas nak keje.huhu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.