RSS

Friday, October 14, 2011

Special Birthday Gifts, Happy Birthday To Me.


14 Oktober 1986, ini tarikh dimana aku dilahirkan. Alhamdulillah hari ini sudah 25 tahun aku hidup di muka bumi ini. Rasa sekejap je masa berlalu, tua dah aku. Aku dapat special gift dari Carlo Rino, Maxis (free call for one day macam biasa) dan dari Jaya Jusco. Memang rasa nak hadiahkan diri sempena hari lahir tapi sekarang ini tengah kering, kenalah tunggu cukup bulan.


Antara wish yang diterima..

Terima Kasih pada yang wish aku samada di facebook atau sms. Itu pun dah cukup buat aku gembira. Semoga apa yang korang wish akan dimakbulkan especially 'dipercepatkan jodoh'. hehe

Once again, thank you so much. Love You Alls..

9 comments:

#ciksuzlin said...

Happy Birthday :]

akuzle said...

amboi2... rameinyer wish kt dier termasuk syarikat korporat skali...ehehehhe... dlm hati ader taman eh?

Fitrihadi said...

happy belated birthday kak :)

NuR 'aQiLaH said...

bestnya!

epi besday ;)

Run Away said...

hapy b'day....;d

KiD said...

wah wah wah... untung laaa dapat special gift.. btw, happy belated besday yea..

Ira said...

happy belated birthday.. sorry lmbt wish. semoga ceria & gembira selalu serta semoga cpt bertemu jodohnya.

- zuriey - said...

thanks semua..love u all

Run Away said...

hapy b'day...;d

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.