RSS

Monday, October 24, 2011

Restoren Rebung Chef Ismail, Bangsar


Demo memasak bersama BESTARI dan RASAtempoh hari berlangsung di Restoren Rebung. Habis event kami menjamu selera di Restoren Rebung. Jom layan gambar sekitar restoren.


Inilah owner Restoren Rebung, Chef Ismail dan Sheikh Muzaffar. Masa aku datang diorang takdelah.


Ini permandangan dari luar ke dalam restoren.



Ini suasana di dalam restoren.


Restoren ini penuh dengan pokok menghijau. Ada jambatan dan kolam ikan. Sempat pose jap. Rasa ada kat taman pula.



Ini antara lauk yang ada untuk makan tengahari. Semua lauk kampung memang terbaik. Masa ini aku rasa siput masak lemak memang sedap cuma agak pedas sikit.


Banyak lagi makanan yang ada tapi aku tak sempat nak ambil semua gambar sebab nak cepat. Ada ABC, ada nasi impit dan rendang, dan banyak lagi pencuci mulut.


Kalau korang tak tahu nak makan kat mana, bolehlah cuba Restoren Rebung. Satu aku nak bagitahu sini memang susah sikit nak cari parking kereta sebab restoren ini memang betul-betul di tepi jalan. Pandai-pandaila ye.

6 comments:

Azman said...

Pernah pergi masa bulan puasa mmg sedap..

Nazz@Purple said...

oo pernah pgi gak..jamuan ofis..mknan..memang best..

- zuriey - said...

Azman : mesti ramai masa puasa kan
Nazz@Purple: terbaikkan..

daiflora said...

bukn snang nk crik lauk siput sedut masak lemak..errm,mcm mengidam lak nk rase pas tgok..huhu

- zuriey - said...

daiflora : pergh memang sedap..bolehla dtg makan situ

AJBANS said...

Minum air kosong jer tsu..teh o ais harganya RM7.... Mahal giler!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.