RSS

Monday, October 24, 2011

Melepas dapat jam Rado.



Petang isnin aku dapat invitation ke keputusan akhir pertandingan Rado kat KLCC. Nanti aku ceritakan ye. Cuma aku melepas tak dapat menang cabutan bertuah. Untung seh siapa yang dapat tu. Bukan murah jam Rado ini orang kaya je aku rasa mampu beli.



Kalau dapat jam Rado ini memang tak tidur malam aku. Takpelah bukan rezeki. Nanti aku kongsikan pada korang apa yang best kat event ini. Doakan aku lebih bertuah di masa akan datang..hahaha

2 comments:

JMR said...

tak de rezeki lg kot..pasni mana tahu rezeki lg best kan..

RADO tu!

- zuriey - said...

JMR: masinla mulut jmr..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.