RSS

Monday, September 5, 2011

Traffik jatuh teruk raya ini


Cepat betul masa berlalu. Seminggu sudah kita beraya. Hari ini aku baru nak balik kl. Besok dah mula kerja. Aduhai malas rasanya. Inilah terjadi bila lama sangat cuti. Seronok duduk rumah hehe..

Memang sepanjang raya ini aku tak post apa-apa entry pun. Maklumlah agak sibuk sikit. Oleh kerana kesibukan itu, traffik blog aku pun jatuh lah. Aku tak tahu lah samada ini terjadi pada aku sahaja atau korang juga. hehe



Lepas ini kena usaha balik lah nak naikkan traffik macam nak naikkan semula semangat bekerja. Kepada yang dah mula bekerja, selamat bekerja.

3 comments:

Mr.Baiz said...

chaiyok2 ye..hehe..

Acik Erna said...

assalam zuriey selamat hari raya aidilfitri..maaaf zahir dan batin.
raya2 ni memang macam tu la zuriey..tak pe lepas ni insyaallah akan pulih balik traffik zuriey tu.

- zuriey - said...

Mr.Baiz: tq..chaiyok
Acik Erna : selamat hari raya juga

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.