RSS

Monday, September 5, 2011

Lagu raya yang selalu aku dengar

Sekarang kan tengah mood raya lagi. Kalau buka radio confirm berkumandang lagu raya. Memang banyak lagu raya yang baru dan yang lama. Tapi yang lama lagi best bagi aku. Menusuk ke kalbu gitu.

Kat rumah aku ini, selalu dengar radio Melaka. Kalau duduk kat dapur mak aku memang selalu buka radio. Hiburan merangkap peneman dia. So layan kan aje. Mak ok jer..hehe

Time raya ini aku selalu nau dengar satu lagu ini. Lagu Jalil Hamid tajuknya Raya kalau tak silap aku. Tak tahu lagu apa? Ini lagu dia



Tak tahu dah berapa kali aku dengar lagu ini. Rasanya tiap-tiap hari aku dengar. Tahun-tahun sebelum ini tak pula aku selalu dengar. Pelik juga rasanya..hehe ada makna ke eh.. Lagu raya Siti tahun ini memang jarang aku dengar. Sekali dua je aku dengar. Mungkin ini semua kebetulan aja. Kecoh je aku ini kan..huhu

2 comments:

Ira said...

xleh nk dgr la, kene block. lagu yg mana tu ek zuri? yg sepah nyanyi semula tu ke?? ada 1 lg lagu raya jalil hamid, best gak. yg lirik dia "nenek terlanggar bendul hai ayam terlepas lari". tahun ni x dgr pn lagu tu kt radio.

- zuriey - said...

Ira: yup lagu yang sepah nyanyi semula tu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.