RSS

Thursday, September 8, 2011

Duit Raya RM2


Amboi tayang duit betul. Anyway tu adik aku sibuk nak bergambar dengan duit raya yang dia dapat. Banyak tu. Dah dalam famili aku dia sorang je yang sekolah. Semua dia sapu sorang jela.

Tahun ni aku seronok pergi jalan beraya. Nak tahu kenapa? Biasalah raya setahun sekali, bila dah lama tak jumpa saudara mara diorang mula keliru. Keliru antara aku dengan adik aku. Mana satu kakak mana satu adik. Mana satu yang dah bekerja dan yang sekolah.

Yang best ramai kata aku lagi nampak muda dari adik aku. Syoknya dengar..hehe. Sampai ada yang nak tersilap bagi duit raya kat aku. Awet mudalah kira aku ni..huhu..Beza 10 tahun tu dengan adik tapi nampak macam beza setahun.



Lagi satu yang tak dapat aku lupa bila datang ke rumah terbuka kawan aku. Datang-datang je dapat duit raya RM2. Member aku yang lain pun dapat juga even kitaorang dah bagitahu yang kitorang ni dah kerja. Orang bagi ambil je la.

Setakat ini jela cerita yang seronok aku pasal raya. Korang pula macam mana? Kongsi-kongsilah cerita korang lak.

6 comments:

Cik Eka said...

eka pun dpt duit raya..mungkin pakcik tu silap kot..haha..

dia ingt eka sekolah lagi...
org dah bagi,kita ambik la an

puteraduyong said...

nak jugak duit raye... ;)

Fitrihadi said...

nak duit raya gak!!! hihi..

Ninie said...

Doodle awk dah siap...harap awk suka ek!! buat khas utk awk....Sorry kalo x cantik tau!!!...

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/junior-doodlyn-contest.html

Ira said...

Awet muda cam zuriey ni mmg logik dpt duit raya lg. Mesti org igt sekolah lg. Hehe.. Ira tahun lepas dpt lg duit raya. Tahun ni tak dapat la sbb perut xleh sorok da. Hehe.. Tahun dpn baby plak la kutip duit raya, insyaAllah kalau panjang umur.

- zuriey - said...

Cik Eka: a'ah..rezeki jgn ditolak
puteraduyong : dah habis lor
Fitrihadi: dah besar takdapat duit raya
Ninie: tqvm ninie
Ira: kalau ira tak ngandung mesti ada gak nak bg..lepas ni kumpul duit raya tuk anak pula.

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.