RSS

Friday, September 9, 2011

Doodle dibuat khas dari blogger Ninie untukku.



Comel tak doodle kat atas ini. Awesome. Aku sangat suka. Kreatif betul Ninie ini. Tengoklah doodle tu siap pegang majalah Remaja lagi, itu yang tak boleh tahan tu.

Bolehlah buat profile picture kat facebook nanti. Bukan senang nak ada doodle sendiri. Aku memang tak tahu nak buatnya. Nasib ada Ninie yang rajin buatkan. Really appreciate it.

Anyway Ninie tag aku untuk join Contest Junior Doodlyns. Salah satu syarat kena lukis gambar(doodle), confirm aku tak reti.Kalau korang ada bakat dan berminat nak join contest ini, amat dialu-alukan. Boleh join bagi pihak aku.hehe

Anyway thanks a lot to Ninie buatkan doodle yang sweet ini. Seronoknya saya..hehe

3 comments:

farra-eng said...

best2

DanieL AdiE said...

Wah...nnti boleh buatkan untuk adie..huhu..

- zuriey - said...

farra-eng: hehe
DanieL AdiE : saya tek reti buatla

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.