RSS

Tuesday, September 6, 2011

Bila nak dapat Buffered Earning (BE) lagi ini?

Memang tak dinafikan ada yang menulis blog kerana wang. Ada juga kerana minat. Aku? Mula-mula aku buat sebab aku nak tahu. Then bila dah seronok ramai visitor dan follower mula rasa minat menulis. Selain itu aim aku nak dapat income walaupun tak banyak.

Sedih sikit bila cerita pasal income blogging ini. Memang tak banyak mana pun. Yang paling sedih lama dah aku tak dapat BE. BE yang ado semua dah jadi Metered Earning (ME).



Last sekali ME 13 Jun dulu. Adalah dalam 3 bulan yang lepas.Agak kecewa juga bila menyemak earning aku kat Nuffnang. Apa nak buat eh.Nak kata tak update survey,puas dah update. Kena kecek kat Nuffnang la camni, kena buat muka seposen..hehe

Harap Nuffnang dengar luahan aku ini..hehe.Takpelah aku setia menunggu BE yang akan datang. Come to MAMA..hehe Yang penting teruskan menulis..

4 comments:

Ninie said...

Salam ziarah....oooo,masuk TV!!! Bestnya!! hehe...dh follow awk...follow kiter gak ek. Ada doodles utk awk...

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com

Run Away♥ said...

makin lama makin seronok berblogkan...;d

*rainyscream* said...

Saya pun sama. Baru testing berblogging. sekarang mesti asyik nak update blog. Kalu sehari tak update, macam tak best plak.nanti visitor kureng.adooi. Pun kena rajin blogwalking. Dulu niat nak dapatkan trafik apa semua tapi sebab takut saya fed up, so blogging dengan niat nk blogging.ehehe :D

- zuriey - said...

Ninie: tq dear
Run Away♥: betul3
*rainyscream* : baru2 memang kena usaha lebih..dah lama pun sama gak hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.