RSS

Sunday, September 18, 2011

Amber Chia Academy (to be model, makeup artist or photographer)


Peluang kepada semua yang berminat untuk menjadi model, mak andam, makeup artist mahupun jurugambar boleh asah minat dan bakat korang di Amber Chia Academy. Semua tips dan pengalaman yang ditimba oleh Amber akan dikongsikan bersama.


Bila tengok promo ni memang terasa nak masuk academy ini. Macam best je. Aku nak jadi model tak layak, maka andam pula habis muka orang nanti.


F- Full Time, P- Part Time

Kursus yang terdapat di Amber Chia Academy. Klik gambar untuk tumbesaran

Jika berminat, boleh layari amberchia.com/academy

Amber Chia Academy Sdn Bhd
B-23-6 Jaya One, 72A Jalan University, Petaling Jaya,46200 Selangor
Tel: +603-79608010
Fax: +603-79608211
Email: academy@amberchia.com

Korang yang berbakat dan berminat apa lagi tunjukkan bakat korang. Jangan dipendamkan bakat tersebut. Bukan semua orang ada bakat macam korang.

5 comments:

Shawn Razaleigh said...

try lah masuk weh

ayuna ayuni.. said...

wooo....mcm best jek....!!

Pendamba Mawar said...

waw menarik ni.kihkih..

terima kasih sudi komen entri sy

Run Away said...

best.......;d

- zuriey - said...

Shawn Razaleigh: cam tak layak je nak masuk..ongkos ngak ada dong..hehe
ayuna ayuni: 2la best je kan
Pendamba Mawar: sama2
Run Away: betul3

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.