RSS

Friday, August 12, 2011

Yeah. Cuti Raya dah diluluskan


Lagi 2 minggu kita nak raya. Memang kena prepare sikit-sikit barang untuk Raya. Selain itu, jangan lupa untuk mereka yang bekerja mohon cuti awal-awal. Last minit nanti takut tak approve pula.

Aku dah lega sebab cuti raya aku dah approve. Tapi yang tak gembira aku kena siapkan sistem yang baru nak develop sebelum raya ini. Aduhai agak cuak juga takut tak siap. Sistem ini dahlah kena guna ASP Classic. Aku memang tak reti, kira ini terkedek-kedek nak menyiapkan.

Apa pun korang jangan lupa tau apply cuti. Aku dapat cuti seminggu, hoorey.. Sebelum cuti kena bertungkus lumus siapkan kerja. Chaiyok2

5 comments:

Cik Eka said...

eka pon baru nak apply..tapi dah tau dah mmg dpt seminggu...hehehe

Azham Vosovic said...

Ala, mak ayah sy x dpt cuti...raya kt rumah sendiri lagi buat tahun ke lima hahahah

illafira said...

sblm puasa dah apply.. hahaha.. excited sgt..

NICK IRFAN said...

selamat bercuti nnt! hehe

- zuriey - said...

Cik Eka: kalau camtu ok la
Azham Vosovic : ur parents kerja apa? takpela nak wat caner
illafira: wah lagi dahsat..dah approve la ini..bagus2
NICK IRFAN: lambat lagi..selamat bercuti

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.