RSS

Sunday, August 14, 2011

Udang kara bakar berharga Rm100



Rasa macam tak percaya harga udang mencecah sehingga RM100. Mana nak dapat udang ini? Kalau nak rasa udang kara bakar ini boleh dapatkan di Taman Melawati dengan harga Rm100 seekor. Dengar harga sahaja rasa nak pengsan.

Aku kalau beli udang kara ini mau tak dapat beraya nanti. Lari terus budget. RM100 tu macam-macam boleh beli.

Yang sengkek macam aku memang tak mampu nak beli. Tapi yang berduit tu hujung jari je. Jangan tak percaya pengusaha udang kara ini tak menang tangan nak melayan pelanggan. Laku betul udang kara bakar dia walaupun mahal.

Udang kara ini tak dijual setiap hari. Bergantung pada jumlah udang yang pengusaha dapat.

Sedap ke udang kara ini? Aku memang tak pernah rasa. Nanti ada rezeki lebih baru boleh rasa..

5 comments:

topan said...

bestnyer udang kara... isinya manis... memang harganya mahal... dia kira kilo... ada sampai beratus3 mahal harganya... Saya makin hasil tangkapan sepupu je... hik3...

H.J said...

mahal bapak udang ni..ahaha..tak sampai masa lagi nak merasa la tu

NICK IRFAN said...

sampai rm100!! klu sy mahu kena kongsi duit la kalau nk beli ni

misya mialen said...

mahalnyaaa...sy suka makan udang.tp, udang murah je;D

- zuriey - said...

topan : yeker bila la nak rasa
H.J : ada rezki nanti rasa lah
NICK IRFAN: 2la psal
misya mialen : he3..murah pun jadilah

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.