RSS

Sunday, August 14, 2011

Tampil menarik di Aidilfitri dengan Maybelline (Jom Makeup)


Semua orang ingin tampil menarik, cantik dan bergaya di Aidilfitri. Bagi kaum Hawa penampilan di Aidilfitri memang di titik beratkan. Selain bergaya dengan baju raya yang cantik, kita juga mahukan wajah yang menarik. Mari kita belajar tutorial cara bersolek di Aidilfitri dengan menggunakan produk Maybelline.

Aku memang tak pandai makeup. So, Jom Makeup Bersama Liyana Jasmey.

Gaya Pertama



Gaya Kedua



Mari kita sama-sama mencuba cara ini di Aidilfitri nanti. Pasti anda akan tampil bergaya dan menawan di samping orang yang tersayang. Selamat mencuba..

4 comments:

topan said...

untuk lelaki takde ke cik model??? hik3...

Azham Vosovic said...

haha. raya ni Zuriey mesti vogue kan hehehe

GnieSyazni said...

cantiknye..nk try yang bwh tu =)

- zuriey - said...

topan: laki pun nak makeup gak ke? boleh je try kalau nak
Azham Vosovic : he3..vogue la sgt
GnieSyazni: try jgn tak try

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.