RSS

Wednesday, August 10, 2011

Majlis Berbuka Puasa: Arab Ramadhan Festival i-City


Aku telah di pelawa oleh Jard untuk berbuka puasa bersamanya di i-City. Jard mendapat 3 jemputan berbuka di situ. Ini kali pertama tahun ini aku berbuka di luar.hehe.. Dan kali pertama aku pergi i-City di Seksyen 7, Shah Alam. Aku sampai agak lewat faham-faham jelah nak keluar KL ini memang jem. Nasib baik sempat sampai sebelum berbuka.


Nasi Arab dan kambing ini memang tip top. Dagingnya lembut betul. Aku tak boleh makan banyak-banyak kambing ini sebab cepat muak.


Yang ini aku tak tahu namanya. Rasanya pencuci mulut. Makanan ini tak berapa kena dengan tekak aku. Aku rasa sikit je.hehehe


Makanan yang disediakan tak banyak sangat. Aku pun kepenatan sebenarnya nak ambil gambar.huhu. Tak tahu nak ambil gambar apa, aku tangkap gambar blogger yang datang. Jard datang bersama rakan rumahnya, Kak Ros. Teruknya gambar ini gegar, maklumlah kamera tak canggih.


Abang Jejai dan isterinya, saja je curi-curi tangkap gambar ini.


Ada gerai jualan Arab kat tempat ini. Aku tengok jela..Nak beli duit nak save tuk raya..hehe


3 comments:

JAI said...

Sebab juga curik gambo..hehe

gadis kepastian said...

jejalan cnie sambil bc entry...

papew pown rajin2 la singgah nanti http://lalinklife.blogspot.com/2011/08/jualan-ramadhan.html

- zuriey - said...

JAI : sempat je..hehe
gadis kepastian: thank u dtg blog ni

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.